Što je iMall? iMall je internet trgovački centar gdje i Vi možete otvoriti trgovinu - brzo i besplatno! Više o iMall-u »

  • Zašto otvoriti trgovinu na i-Mallu?

    Zato što možete pokrenuti kompletnu vlastitu web trgovinu bez početne investicije i mjesečnih fiksnih troškova! Zato što se Vaša trgovina osim na samostalnoj domeni nalazi i u trgovačkom centru - zbog čega je izložena i znatno većem broju potencijalnih kupaca!

    Preporučujemo da pregledate prezentaciju za potpuni odgovor.

  • Za koga je i-Mall namijenjen?

    Svim poduzetnicima koji žele izložiti svoju ponudu na internetu i tako doprijeti do velikog broja novih kupaca!

    Mali, srednji, veliki poduzetnici - svi su dobrodošli u i-Mall trgovački centar! Osim kompletnog rješenja za otvaranje i upravljanje vlastitom trgovinom i-Mall svojim trgovcima daje prostor u svom trgovačkom centru.

    Već imate svoju web trgovinu? Želite izložiti svoju ponudu na i-Mall trgovačkom centru? Pridružite nam se - ne košta Vas ništa!

    i-Mall je otvoren trgovačkim društvima, obrtima i kućnoj radinosti.

  • Kako "instalirati" i-Mall?

    Za korištenje i-Mall usluge nije potrebna nikakva instalacija. Mi obavljamo uslugu smještaja Vaše internet trgovine tako da Vi ne morate brinuti o instaliranju ili nadogradnji aplikacije.

    Potreban Vam je jedino moderni web preglednik poput Mozilla FireFox-a ili Google Chrome-a i spremni ste za početak.

  • Koje načine plaćanja mogu koristiti moji kupci?

    i-Mall omogućuje svojim trgovcima da od prvog dana prihvaćaju sve popularne načine naplate - tako da pored pouzeća i uplate po predračunu možete zaprimati i narudžbe plaćene karticom - bez troška priključenja na platni sustav i fiksnih mjesečnih naknada!

  • Moram li imati vlastitu dostavu?

    Ne morate! i-Mall svojim trgovcima nudi brzu, povoljnu i pouzdanu suradnju sa Intereuropom kao partnerom za dostavu pošiljki!

  • Koje zemlje i koje valute podržava i-Mall?

    i-Mall trenutno podržava otvaranje internet trgovina na području RH i hrvatsku kunu kao valutu plaćanja. Ubrzo planiramo proširiti naše usluge i na druge zemlje.

  • Mogu li koristiti postojeću domenu?

    Trenutno su podržane samo i-Mall pod-domene, ali to planiramo proširiti u budućnosti.

  • Koliko me košta otvaranje i-Mall trgovine?

    Otvaranje je u potpunosti besplatno! Koristeći i-Mall platformu ne plaćate izradu aplikacije za web trgovinu, domenu, dizajn, smještaj na serveru, sigurnosne certifikate niti priključak na platni sustav za kartično plaćanje!

  • Koji su iznosi mjesečne i godišnje naknade?

    Nema ih! Pobrinuli smo se da na i-Mall platformi nemate fiksnih troškova - zaboravite na mjesečne i godišnje naknade za smještaj, domenu, sigurnosne certifikate i kartično plaćanje!

  • Nekakva naknada postoji, zar ne?

    Postoji - ali samo u slučaju uspješne prodaje preko web trgovine! i-Mall od trgovaca mjesečno naplaćuje proviziju za prodane artikle koja zavisi o kategoriji artikla. Na ovaj način dijelimo zajednički interes za uspješnost Vaše web trgovine - preko trgovačkog centra i marketinških ulaganja u njega trudimo se dovesti Vam što više kupaca.

  • Što mi je sve potrebno za početak prodaje?

    Prvi korak koji morate učiniti je otvoriti trgovinu - odabrati domenu, naziv trgovine, e-mail i lozinku za pristup administraciji. Nakon registracije svakako unesite podatke o svojoj tvrtci te unesite svoje artikle, organizirate svoju ponudu pomoću izloga i navigacije. Na osnovu podataka koje ste unijeli provjeriti ćemo vaš identitet i pripremiti ćemo ugovor za vašu tvrtku koji ćemo vam poslati na registrirani e-mail. Potpisan i pečatiran ugovor vratite na našu adresu u dva primjerka i naša zajednička suradnja može započeti!

  • Koje artikle i koliko njih mogu ponuditi na svojoj trgovini?

    Nema ograničenja s obzirom na broj artikala koje možete unijeti u svoju trgovinu. Slobodni ste izložiti tisuće svojih artikala ako ih zaista imate u ponudi!

    Putem web-platforme nije dopuštena prodaja lijekova, medicinskih i veterinarsko-medicinskih proizvoda, eksploziva, duhanskih proizvoda, oružja, pornografskih ili erotskih sadržaja i ostalih proizvoda čija je zabrana prodaje na daljinu uređena posebnim propisima.

  • Kako grupirati i organizirati svoju ponudu?

    Tri su osnovna alata pomoću kojih inteligentno organizirate i grupirate svoje artikle - izlog, grupa izloga i kategorija.

    Izlog je osnovna jedinica putem koje grupirate artikle slične vrste ili tipa. Primjerice - trgovina koja prodaje odjeću će možda svoje artikle grupirati u sljedeće izloge: majice, hlače, jakne... U web trgovini grupirate artikle u izloge na sličan način kako bi to uradili u "fizičkoj" poslovnici. Osim slične vrste artikla odrednica izloga može biti i nešto drugo - primjerice akcijska ponuda Vaše trgovine! Jedan artikl se može nalaziti u više izloga, a poziciju artikla u nekom izlogu određujete sami kako biste mogli promovirati Vama važne proizvode.

    Grupe izloga koristit ćete ukoliko imate široku ponudu različitih artikala. Slične izloge u tom slučaju grupirajte u grupu izloga kako biste izgradili logičnu hijerarhiju Vaše ponude!

    Kategorijom određujete mjesto svog artikla u i-Mall trgovačkom centru. Svoje artikle raspodijelit ćete u ponuđene kategorije kako bi ih posjetitelji i kupci lako pronašli u i-Mall trgovačkom centru. Odabirom kategorije učitavaju Vam se predložena svojstva za artikl. Savjetujemo Vam da upišite vrijednosti predloženih svojstava kako bi kupci sigurno pronašli Vaš artikl kad pregledavaju i-Mall ponudu putem traženih svojstava.

  • Kako upravljati navigacijom web trgovine?

    Elemente navigacije možete mijenjati, dodavati i brisati po Vašoj želji. Odabir elemenata glavne navigacije iznimno je jednostavan ukoliko ste prethodno svoju ponudu organizirali koristeći izloge i grupe izloga.

    U nekoliko klikova možete postaviti linkove na vaše izloge ili grupe izloga - ili bilo koju drugu stranicu na Vašoj trgovini! Ukoliko ste odabrali grupu izloga na Vašoj web trgovini u navigaciji na odgovarajućem mjestu pojavit će se podizbornik sa izlozima koji pripadaju odabranoj grupi izloga.

    U bilo kojem trenutku možete mijenjati sastav Vaše navigacije i jednim klikom promijeniti redoslijed elemenata u njoj!

  • Što su svojstva artikla i kako ih koristiti?

    Svojstva artikla su izdvojene odrednice artikla - bitni atributi pomoću kojih se artikli razlikuju unutar iste kategorije.

    Dva televizora mogu se primjerice razlikovati po brendu, dijagonali ekrana i tehnologiji izrade. Posjetitelj i-Mall centra će možda pregledavati televizore - ali samo one koje imaju veličinu ekrana od 32 inča. Za Vas administratore trgovina to znači da će taj posjetitelj pregledavati kategoriju "televizori" filtriranu s obzirom na svojstvo "dijagonala" čija je vrijednost "32 inča".

    Kako Vam ne bi promakao taj potencijalni kupac koji zna točno što želi savjetujemo Vam da upišite vrijednosti svojstava koje ćemo Vam predložiti nakon odabira kategorije artikla! Na taj način će Vaš proizvod biti izložen i kada posjetitelji filtriraju ponudu po svojstvima.

  • Čemu služe i kako koristiti varijante artikla?

    Ukoliko neki od vaših proizvoda dolaze u nekoliko inačica - koristit ćete varijante artikla.

    Ako neka trgovina primjerice ima u ponudi majicu koja dolazi u S, M, XL, XXL varijantama - iste će unijeti pri unosu artikla.

    Kupac će u Vašoj trgovini ili i-Mall centru u tom slučaju, prije dodavanja u košaricu, odabrati varijantu artikla koju želi naručiti.

    Ukoliko se pak majica istog dizajna pored veličina može kupiti i u različitim varijantama boje (crvena, zelena, plava) - predlažemo Vam da za svaku boju napravite različit artikl. Savjetujemo da za različite varijante artikla uvijek odaberete samo jednu dimenziju (kao što smo u gornjem primjeru odabrali veličinu za dimenziju varijante.

  • Kako upravljati zalihama artikla?

    Pri unosu i mijenjanju artikla imate mogućnost odabrati želite li voditi računa o zalihama svakog artikla.

    Ako ste za artikl odabrali da želite voditi evidenciju zalihe - izmjenu količine lako obavite upisom nove vrijednosti u polje za zalihu. Zaliha se veže uz varijante artikla ako iste koristite!

  • Dostupnost artikala

    Ukoliko na zalihama nemate određeni artikal, nemojte isti označiti dostupnim za kupnju u administracijskom sučelju. Predmetne radnje značajno umanjuju korisničko iskustvo kupaca i dugoročno mogu naštetiti vašoj reputaciji u i-Mall zajednici.

    Kada kupac stavi artikal u i-Mall košaricu on mora biti siguran i uvjeren kako predmetni artikal može zaista i kupiti te da će isti biti dostavljen pravovremeno. Obvezni ste obavijestiti kupca u slučaju da predmetni artikal više nije dostupan i odbiti ispunjenje predmetne transakcije.

  • Kako dizajnirati trgovinu?

    iMall za sve trgovine predviđa jedinstveni dizajn. Ukoliko imate posebnih upita oko dizajna svakako se javite kolegama iz odjela dizajna koji će vam pomoći oko detalja!

  • Treba Vam dodatna pomoć u administraciji trgovine?

    Javite nam se tako da nam pošaljete poruku iz Vaše i-Mall administracije - ili preko kontakt obrasca dolje. Sigurni smo da ćemo naći rješenje za sve nejasnoće i probleme!

  • Smjernice za unos artikala

    Sve artikle koje unosite u Vašu trgovinu morate detaljno opisati te kupcima omogućiti kvalitetne slike u svrhu što objektivnijeg informiranja o Vašoj ponudi. Slike i opisi koje unosite ni u kojem slučaju ne smiju dovoditi kupce u zabludu.

    Naslov artikala ne smije sadržavati:

    a) Sva velika slova (primjerice MUŠKA KOŠULJA)

    b) Interpunkcijske i druge znakove (uskličnik, upitnik, zvjezdice i sl.), osim ukoliko to zaista nije naslov artikla

    c) Nepotrebne oznake koje bi trebale biti sadržane u opisu i svojstvima artikala

    Nemojte koristiti slike i druge sadržaje koji predstavljaju tuđe autorsko pravo ukoliko za isto nemate dozvolu.

    Artikle koji nisu u skladu s ovim smjernicama i-Mall će po saznanju ukloniti.

  • Preporučene prakse za trgovce

    Uspješna online prodaja zahtjeva ozbiljan rad kako bi se osigurala glatka i profesionalna transakcija s kupcima. Predmetno uključuje i susretanje očekivanja kupaca što nije uvijek lagano. Iako i-Mall provodi marketinške aktivnosti kako bi što veći broj potencijalnih kupaca privukla na trgovački centar, određene aktivnosti mogu odvratiti kupce od kupnje Vaših artikala.

    Neke od najosnovnijih stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali Vašu prodaju jest prezentiranje detaljnog i konzistentnog opisa sa kvalitetnim slikama za Vaše artikle kao i uvjete prodaje. Neizostavno i izrazito važno je da svojim kupcima pružite izvanrednu korisničku podršku od početka do kraja transakcije te post prodajne usluge ukoliko iste pružate. Budite ažurni u komunikaciji i nemojte dozvoliti da kupci čekaju na Vaš odgovor više nego li je primjereno.

    Uvijek imate na umu kako ne susretanje očekivanja kupca može dovesti do:

    a) Lošeg korisničkog iskustva

    b) Niske ocjene Vas kao trgovca što dodatno može umanjiti Vašu prodaju

    c) Otkaza transakcije od strane kupca

  • Gdje i kako pregledavati narudžbe?

    Sve Vaše narudžbe nalaze se na jednom mjestu u Vašoj i-Mall administraciji. Pristigle narudžbe možete filtrirati po svim statusima, vrsti plaćanja i vremenskom intervalu. Svakoj narudžbi možete dodati vlastitu napomenu za slučajeve kada Vam je takvo nešto potrebno.

    Broj pored ikone narudžbi u Vašoj administraciji pokazuje Vam koliko imate novih, neobrađenih narudžbi. Sustav Vam po primitku nove narudžbe šalje e-mail!

  • Što činiti kada primimite novu narudžbu?

    Prijavite se u administraciju i detaljno pregledajte novu narudžbu - podatke o kupcu i dostavi te naručene artikle. Nakon što ste provjerili da možete isporučiti sve naručene artikle u traženim količinama kliknite na link "Potvrdi narudžbu".

    Kada pripremite i zapakirate sve artikle za dostavu - u administraciji narudžbe kliknite na link "Spremna za dostavu".

    Unutar 24 sata kontaktirat će Vas djelatnici dostavne službe koji će preuzeti Vašu pošiljku!

  • Ne možete isporučiti artikle iz pristigle narudžbe?

    Ukoliko iz nekog razloga niste u mogućnosti isporučiti naručene artikle, unutar administracije narudžbe odaberite link "Odbij narudžbu!" i obavezno pošaljite kupcu poruku o razlozima otkaza transakcije.

  • Mislim da narudžba i/ili račun nisu ispravni, što da radim?

    Kompletni i-Mall sustav radi automatski na temelju parametara koje vi zadajete sustavu kroz Vaše administracijsko sučelje. Ukoliko mislite da neke stavke na narudžbi i/ili računu nisu ispravne svakako nas kontaktirajte u najkraćem roku putem komunikacijskog sučelja, e-maila ili telefonom kako bismo zajedno s Vama provjerili o čemu se radi i otklonili eventualne pogreške.

  • Što učiniti kada kupac zatraži povrat robe?

    Javite nam se i proslijedite razloge i dokumentaciju od kupca kako bi stornirali transakciju!

  • Komunikacija s kupcima

    Učinite sve što je u Vašoj mogućnosti da pružite Vašim kupcima izvrsnu korisničku podršku. Susretanje ili nadmašivanje očekivanja kupaca može značajno poboljšati Vašu prodaju putem i-Malla.

    Odgovarajte na upite kupaca pravovremeno, kako prije tako i nakon završetka kupnje. U tijeku komunikacije se odnosite profesionalno. Imajte razumijevanja za sve eventualne probleme i brige Vaših kupaca i pokušajte iste u što je kraćem roku otkloniti. Zabranjeno je koristiti se uvredljivim i napadnim tonom.

  • Kako funkcionira integrirana i-Mall dostava?

    Jednom dnevno djelatnici dostavne službe preuzimaju Vaše pošiljke. Na Vama je da pripremite i zapakirate sve narudžbe koje ste unutar administracije označili spremnim za dostavu i pričekate da Vas kontaktiraju o vremenu preuzimanja! i-Mall za dostavu pošiljki koristi usluge Intereurope.

  • Preporuke za pakiranje narudžbe

    Česti problemi prilikom pakiranja uključuju, ali nisu ograničeni na:

    a) Trgovac koristi preveliku ili premalu kutiju koja može uzrokovati oštećenja prilikom dostave. Pazite da veličina kutije u koju pakirate artikle bude odgovarajuća.

    b) Trgovac zaboravlja na ili ne koristi dovoljno zaštitnog materijala što može uzrokovati oštećenja prilikom dostave. Pripazite da upotrijebite dovoljno zaštitnog materijala poput stiropora, spužve, materijala s mjehurićima i sl. Na taj način osim što štitite sadržaj paketa dajete do znanja kupcima da ulažete u sigurnu dostavu.

    c) Trgovac koristi slabu ili nedovoljno ljepljive trake za zatvaranje paketa što može uzrokovati neočekivano otvaranje u tijeku dostave.

    d) Pogrešne oznake na paketima. Uvijek provjerite da li ste paket označili na ispravan način, odnosno da li ste na paket stavili ispravan broj narudžbe. Ukoliko ponovno koristite kutiju na kojoj postoje neke druge oznake, osigurajte da iste budu prekrivene ili prekrižene s debelim crnim markerom.

  • Kako se izračunava poštarina?

    U integriranom i-Mall modelu dostave poštarina se izračunava obzirom na ukupnu masu artikala i broj paketa u narudžbi. Više informacija o modelu dostave saznajte na stranicama Općih uvjeta za obavljanje poštanske usluge našeg partnera Intereurope.

  • Što znači kombinirana dostava?

    Izračun i naplata poštarine ovisna je osim o težini artikala i o broju paketa. Ukoliko jednu narudžbu zapakirate u dva paketa, dostava će se naplatiti za dva paketa. Kako bi trošak dostave bio što niži preporučuje se da narudžbu zapakirate u što manji broj paketa.

    Artikli podobni za kombiniranu dostavu su oni artikli za koje smatrate da možete zapakirati zajedno s drugim artiklima u jedan paket. Tako označeni artikli u administraciji Vaše trgovine bit će grupirani prilikom automatskog izračuna dostave kupcima. Kupci su dužni platiti onaj trošak dostave koji sustav izračuna na temelju Vaših unosa u administraciju.

  • Može li se korisiti vlastita dostava?

    U trenutnoj verziji platforme podržana je integrirana usluga dostave Intereurope, ali planiramo omogućiti integraciju Vašeg modela dostave u budućnosti!

  • Može li se kupcima ponuditi besplatna dostava?

    Može! U postavkama u Vašoj i-Mall administraciji možete odabrati da Vi snosite trošak dostave umjesto kupca.

  • Kako zapakirati artikle?

    Trgovac je sukladno Ugovoru, Općim uvjetima, te Uvjetima dostave obvezan zapakirati pošiljku tako da zaštiti njezin sadržaj, druge pošiljke i osobe koje rukuju pošiljkom. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke, te uvjetima i duljini relacije.

    Preporučujemo da narudžbe zapakirate u jedan, odnosno što je manje moguće paketa. Izračun i naplata dostave osim o težini ovisni su i o broju paketa.

  • Je li potrebno napisati adresu ili neke druge oznake na pakete?

    Pakete nije potrebno adresirati jer su isti adresirani automatski putem našeg dostavnog sustava, međutim nužno je označiti pakete radi razlikovanja, posebno ukoliko dostavna služba istovremeno sakuplja više narudžbi iz Vaše trgovine. Naša preporuka je da sve pakete označite s brojem narudžbe iz i-Mall administracije radi lakšeg praćenja prilikom dostave. Ukoliko jedna narudžba ima više paketa, nužno je sve označiti ispravnim brojem narudžbe jer izračun i naplata poštarine ovise osim o težini i o broju paketa.

  • Paket još uvijek nije dostavljen, a prošlo je više od pet dana?

    Kontaktirajte dostavnu službu i provjerite s njima o čemu se radi. Ukoliko ne uspijete pronaći rješenje u suradnji s dostavnom službom, kontaktirajte nas kako bismo pomogli u rješavanju Vašeg problema.

  • Paket je dostavljen, a sredstva još uvijek nisu na računu, što da radim?

    Ukoliko sukladno Ugovoru i Općim uvjetima sredstva još uvijek nisu na Vašem računu, a prošlo je više od 15 dana od dana dostave, svakako nas kontaktirajte kako bismo provjerili o čemu se radi i otklonili eventualne propuste.

Thawte Mastercard Maestro Visa Verified by Visa Mastercard Securecode Diners American Express Corvus

Radimo na prilagodbi stranica za Vašu inačicu Internet Explorer preglednika.

Preporučujemo Vam da preuzmete noviji internet preglednik kao što je Mozilla Firefox, Google Chrome ili Internet Explorer 9 kako bi odmah pristupili iMallu.