Što je iMall? iMall je internet trgovački centar gdje i Vi možete otvoriti trgovinu - brzo i besplatno! Više o iMall-u »

  • Što je i-Mall i što se sve nalazi u ponudi?

    i-Mall je internet trgovački centar - mjesto sigurne kupovine na kojem se nalazi ponuda svih web trgovina na i-Mall platformi.

    U ponudi se nalaze artikli različitih kategorija - sve što se nalazi u samostalnim i-Mall web trgovinama dostupno je i ovdje na trgovačkom centru kako bi vam pronalazak interesantnih artikala i kupovina istih bila što jednostavnija!

  • Kako na i-Mallu mogu pronaći proizvode koje želim?

    Nekoliko je načina. Ako unaprijed znate što tražite savjetujemo Vam da koristite našu brzu tražilicu! Upisom već nekoliko početnih slova izlistat će Vam se traženi artikli.

    Na desnoj strani okvira brze pretrage ponudit ćemo vam i druge interesantne linkove poput relevantnih kategorija za upisani pojam! Detaljnija pretraga poslužit će Vam ukoliko niste pronašli ono što tražite među rezultatima brze pretrage.

    Našu ponudu možete pregledavati po kategorijama tako da krenete od izbornika "Pregledaj cijelu ponudu" i nastavite surfati po željenom području.

  • Kako pregledavati skupinu proizvoda točno određenih karakteristika?

    Bilo koju kategoriju proizvoda možete dodatno filtrirati pomoću svojstava u lijevom izborniku.

    Ukoliko Vas, primjerice, interesiraju majice - ali samo one koji su veličine XL ili XXL i crvene boje - odaberite kategoriju majice i zatim je pomoću svojstva filtrirajte s obzirom na veličine i boje. Filtere možete kombinirati po vašoj želji.

  • Želim kupiti nešto i znam točno koliko mogu potrošiti?

    Želite li pregledavati samo one artikle u nekoj kategoriji čija je cijena manja od 500 kn? Možete! Upišite taj iznos u filter "cijena do" u lijevom izborniku i izlistat će Vam se samo oni artikli koji su jeftiniji od 500,00 kn!

  • Želim vidjeti koji su proizvodi na akciji, a koji naprodavaniji - kako?

    Bilo da se nalazite u kategoriji ili nekoj selekciji proizvoda koju ste filtrirali po svojoj želji - artikle možete sortirati po prodavanosti, popustu, cijeni i drugim kriterijima preko izbornika u gornjem desnom dijelu stranice.

  • Želim pregledati ponudu samo jedne trgovine?

    Bilo koju kategoriju ili selekciju proizvoda možete filtrirati po trgovinama u lijevom izborniku.

    Svaka trgovina ima svoj i-Mall profil do kojeg možete doći klikom na link naziva trgovine ispod svakog artikla. Na profilu trgovine nalaze se svi artikli trgovine. Dodatno - u izborniku trgovine lijevo možete posjetiti samostalnu trgovinu!

  • Što predstavlja ocjena trgovine?

    Svi kupci koji su obavili kupovinu u nekoj i-Mall trgovini imaju mogućnost za nju ostaviti pozitivni ili negativni dojam. Dojmovi kupaca se manifestiraju kao ocjena trgovine. Što je ocjena trgovine veća to je usluga te trgovine kvalitetnija.

  • Je li registracija obavezna na i-Mallu?

    Nije obavezna! Kupovinu na i-Mallu možete obaviti bez registracije. No ako želite iskoristiti niz pogodnosti koje Vam pruža i-Mall platforma preporučujemo da se registrirate.

  • Koje su pogodnosti registracije?

    Registrirani korisnici imaju uvid u sve svoje narudžbe - mogu pratiti njihov status i preuzeti pdf inačice dokumenata vezanih za narudžbe. Mogu spremati artikle u listu želja, ocjenjivati i komentirati artikle i trgovine, te imati pregled komunikacije sa trgovcima!

    Registracija na i-Mallu je jedinstvena za sve i-Mall trgovine - što znači da Vam treba samo jedna lozinka za pristup korisničkim stranicama svih trgovina. Sve vaše kupovine, komentari i interakcije nalaze se na jednom mjestu!

  • Kako se registrirati?

    Registrirati se možete na i-Mallu ili bilo kojoj i-Mall trgovini klikom na link "Prijava" i upisom podataka u formu za registraciju. Dovoljno je upisati e-mail i odabrati lozinku.

    Bez obzira odakle ste obavili registraciju ona je jedinstvena za cijelu i-Mall platformu!

  • Već sam se registrirao - kako se prijaviti?

    Klikom na link "Prijava" i upisom e-mail adrese i lozinke u formu za prijavu. Prijaviti se možete i sa bilo koje i-Mall trgovine sa istim podacima!

  • Kako kupiti proizvode na i-Mallu?

    Kupovina započinje dodavanjem artikla u košaricu. Na stranici artikla kliknite na opciju "Dodaj u košaricu".

    Maleni prozorčić obavijestit će Vas da ste upravo dodali artikl u Vašu košaricu. Možete nastaviti sa pregledavanjem ponude i dodavati druge proizvode u košaricu ili završiti kupnju.

    Kada ste sigurni da je Vaša košarica spremna za narudžbu kliknite na link košarice kako biste dobili pregled svih artikala koje želite kupiti - ukupan iznos artikala i poštarine. Kako biste obavili narudžbu kliknite na opciju "Naruči".

    Narudžba se može obaviti brzo i jednostavno u 4 koraka. U prvom koraku se prijavite ako ste registrirani korisnik ili odaberite link "Novi kupac". U drugom koraku upisujete svoje podatke a u trećem odaberite način plaćanja. U četvrtom koraku ćete pregledati sve podatke prije nego li potvrdite narudžbu. Ako ste odabrali kartično plaćanje u nastavku ćete upisati svoje kartične podatke.

    Sve podatke o narudžbi dobit ćete na Vaš e-mail. Dodatno - preko Vašeg i-Mall profila možete pratiti status svoje narudžbe! Prije same dostave kontaktirat će Vas djelatnici dostavne službe kako bi provjerili vrijeme i mjesto isporuke.

  • Zašto su artikli u mojoj košarici podijeljeni po trgovinama?

    Zato što se u Vašoj košarici nalaze artikli iz više trgovina! Budući da se na i-Mallu nalaze trgovine iz raznih dijelova Hrvatske svaki put kada kupujete nešto preko i-Malla kupujete zapravo nešto iz jedne ili više trgovina. Svaka narudžba je stoga vezana uz jednu od trgovina!

  • Je li kupovina na i-Mallu sigurna?

    i-Mall platforma garantira posjetiteljima i kupcima siguran prijenos i čuvanje podataka - bilo da se radi o kupovini i kartičnom plaćanju ili bilo kojem drugom dijelu sustava gdje se upisuju osjetljivi podaci!

  • Na koje načine mogu platiti svoju narudžbu?

    U iMall-u kupovinu možete platiti:

    1. Pouzećem

    Gotovinom po primitku pošiljke. Cjelokupni iznos plaćate dostavljaču na adresi navedenoj u narudžbi. Iznos koji plaćate dostavljaču sadrži cijenu artikla, poštarinu te trošak platog prometa.


    2. Uplatom po predračunu

    Nakon što trgovac potvrdi Vašu narudžbu na mail Vam stiže predračun po kojem vršite uplatu. Nakon uplate dostavljamo Vam artikle na željenu adresu.


    3. Karticom

    - Maestro, Visa, Mastercard, American Express i Diners jednokratno

    - American Express i Diners do 12 rata

    - Visa i Mastercard Zagrebačke banke do 24 rate

  • Mogu li artikle poslati na drugu adresu?

    Naravno - u drugom koraku narudžbe, nakon što unesete svoje podatke, kliknite na link za drugu adresu dostave i upišite podatke!

  • Kako mogu otkazati narudžbu?

    Kontaktirajte trgovca i zatražite otkaz transakcije. Svaku transakciju obavljenu putem i-Mall platforme kupac može raskinuti u roku od četrnaest dana. Predmetni rok počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Informirajte se o uvjetima povrata kako bi znali svoja prava i obveze koje proizlaze iz Zakona o zaštiti potrošača.

  • Zašto je moja narudžba otkazana?

    Trgovac možda nije u mogućnosti isporučiti artikle koje ste naručili ili ne može ispoštovati rok isporuke. O razlozima otkaza narudžbe trgovac će Vas svakako obavijestiti!

  • Kako mogu znati koliki je iznos poštarine za artikle koje želim naručiti?

    Nakon što dodate proizvod u košaricu na pregledu iste možete vidjeti iznos poštarine. Ukupan iznos poštarine vezan je za pojedinačnu narudžbu iz svake trgovine i zavisi o ukupnoj masi svih artikala u narudžbi i broju paketa.

    Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt. U slučaju da se roba dostavlja na otoke rok se može produžiti i do 10 radnih dana.

  • Kako se izračunava poštarina?

    Poštarina se izračunava s obzirom na ukupnu masu artikala i broj paketa u narudžbi po trgovini.

    Informacije o poštarini možete saznati na stranici artikla u okviru "O trgovini" tako da prijeđete mišem preko ikone dostave. Pojavit će Vam se prozorčić o dostavi putem kojeg se možete informirati o modelu poštarine koji trgovac koristi.

  • Kako obaviti narudžbe s minimalnim iznosom poštarine?

    Ukoliko vas interesira više artikala preporučujemo da ih pokušate pronaći u ponudi jedne trgovine - budući da ćete u tom slučaju obaviti narudžbu u samo jednoj trgovini i platiti samo jednu poštarinu!

  • Kako mogu pratiti status svoje narudžbe?

    Prijavite se u i-Mall sustav kako bi preko svog i-Mall profila imali uvid u sve narudžbe koje su u tijeku i koje ste prethodno obavili.

    Ukoliko ste obavili prethodne narudžbe i pritom se niste registrirali - nakon registracije će Vam i prethodne narudžbe biti dostupne za pregled!

  • Kada mogu očekivati dostavu?

    Prije same isporuke kontaktirat će Vas djelatnici dostavne službe kako bi provjerili mjesto i vrijeme isporuke.

    Očekivani rok isporuke je 3 do 5 dana!

    VAŽNO!
    Ljubazno vas molimo da kupljeni artikl prije preuzimanja pregledate!
    Molimo ne preuzimajte artikl ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže. Zatražite da artikl vrati ili u dogovoru pregledajte eventualna oštećenja na samom proizvodu jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom.

  • Postoji li mogućnost isporuke u stan?

    Na području Grada Zagreba moguće je dogovoriti dostavu u stan. Usluga se odnosi na kategoriju bijela tehnika i na artikle teže od 30,00 kg. Unos artikala naplaćuje se 30,00 kn po katu. Usluga se naplaćuje prilikom isporuke.

    Napomena: Dostavljač ima pravo odbiti unos ako procjeni da postoji mogućnost oštećenja paketa.

  • Imam li pravo na povrat robe?

    Svaku transakciju obavljenu putem i-Mall platforme možete raskinuti u roku od četrnaest dana. Predmetni rok počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod.

  • Koji su koraci pri povratu pošiljke?

    Kontaktirajte i obavijestite trgovca o traženom povratu robe. U slučaju da otkažete transakciju koju ste platili na način i u rokovima sukladnim Zakonu o zaštiti potrošača, a prodavatelj potvrdi da je proizvod vraćen u identičnom stanju kako je odaslan, prodavatelj ima obvezu izvršiti povrat novca u ukupno uplaćenom iznosu kupovnine. Trošak dostave i trošak povrata proizvoda snosite sami. Vaša prava i obveze definirane su Zakonom o zaštiti potrošača - saznajte više u uvjetima povrata.

Thawte Mastercard Maestro Visa Verified by Visa Mastercard Securecode Diners American Express Corvus

Radimo na prilagodbi stranica za Vašu inačicu Internet Explorer preglednika.

Preporučujemo Vam da preuzmete noviji internet preglednik kao što je Mozilla Firefox, Google Chrome ili Internet Explorer 9 kako bi odmah pristupili iMallu.